truth

truth
I'd rather hate you
for everything you are
Than ever love you
for something you are not
I'd rather you hate me for
everything I am
Than have you love me
for something that I can't...

štvrtok 5. septembra 2013

Moja droga


ležím na posteli...
oči privreté...
ďalšia dávka...
koluje mi žilami, 
napĺňa moje telo neuveriteľným blahom...
rozum vypína....
prestáva pracovať...

otváram oči...
zreničky rozšírené...
moje telo je malátne...
nedokážem sa pohnúť....
napĺňa ma šťastím....

Aj keď viem že ten pocit o chvíľu skončí práve teraz je mi to jedno. Prebieha mnou chvenie a vibrácie. Nevnímam realitu pretože teraz som tu len ja a "ona".

vyvrcholenie....
koniec...
je to preč...
musím ísť...
skladám si sluchátka....
melódia mi ešte stále znie v hlave....
teším sa na ďalšiu dávku...
moja droga...


hudba...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára